شرکت ثمین خودرو پویا- قطعات یدکی خودرو

021-66844477

لوگو شرکت ثمین خودرو پویا

دوره آموزش ریمپ با وینولز (WinOLS)-ریمپ جداول ایسیو

آموزش ریمپ با وینولز | آموزش ریمپ ایسیو با WinOLS

ریمپ با وینولز (WinOLS) مخصوص حرفه ای های! با نگاهی به بازار تعمیرات خودرو قطعا متوجه حضور شغل جدید چند سال اخیر، با نام ریمپ ایسیو متوجه می‌شوید که بازار بسیار داغی دارد. ریمپ کردن بر روی خودرو های ایرانی نه فقط برای ایجاد توان بیشتر و دست یابی به توان های بالاتر، بلکه برای رفع ایرادهای خودروهای داخلی بسیار استفاده می‌شود. مانند اصلاح مصرف سوخت، برگشت گاز، اصلاح دور موتور در حالت درجا، محدودیت سرعت و هزاران تغییرات و شخصی سازی های دیگر.

برای این که بتوانید سهمی از این بازار پر حاشیه و داغ داشته باشید باید علم آن را داشته باشید. اما ریمپ کردن فقط بالا پایین کردن یک سری اعداد و کپی کردن دامپ ها نیست! ریمپ ایسیو هنر تیونر برای شخصی سازی خودروی مالک با خواسته های مالک است که کار بسیار حرفه ای و تخصصی می‌باشد. در دوره ریمپ با وینولز به شما دقیقا این مطلب آموزش داده می‌شود که چگونه تغییرات را در برنامه ریزی نرم افزار کامپیوتر خودرو (ECU) طبق خواسته ها انجام دهید.

در دوره ریمپ ایسیو با وینولز به شما آموزش داده می شود تا هر خودرو را با توجه به سلامت موتور تغییرات اعمال شده در موتور نرم افزار کنترل کننده موتور (ECU) با سخت افزار خودرو هماهنگ کنید که توان بیشتر ولی ایمن بدون آسیب دیدگی به موتور بگیرید. آموزشگاه ثمین خودرو با استفاده از اساتیدی که در بازار خودرو فعالیت دارند استفاده می‌کند. چون نیاز روز شما را می‌داند و خواسته های شایع مثل پاپ اند بنگ و… را به صورت جامع به شما آموزش می‌دهد. با توجه به حرفه ای شدن افراد، اگر ریمپ غیر اصولی انجام شود، جدا از خسارت وارده به خودرو به اعتبار کاری شما لطمه اصلی وارد می‌شود. پس با ثمین خودرو به روز باشید.

با ثبتنام و شرکت در دوره آموزش ریمپ با وینولز ثمین خودرو، به عنوان یک تیونرحرفه ای و متخصص می توانید وارد بازار کار ریمپ و تیونینگ و درآمد بالایی کسب کنید.

با نرم افزارهای دیگر هم می توانید کار ریمپ انجام دهید. اما با یادگیری ریمپ با وینولز سطح کاری و حرفه ای بالاتری کسب می کنید و نسبت به رقبا و همکاران خود برتری پیدا می کنید. زیرا نرم افزار وینولز در حال حاظر یکی از بهترین برنامه ها در حوزه ریمپ و تیونینگ در کل دنیا می باشد.

سرفصل های تئوری دوره آموزش ریمپ با وینولز

آموزش های ویژه دوره Winols Remap (ریمپ با وینولز)

نظرات کارآموزان دوره آموزش ریمپ ایسیو با tnm

مزایای شرکت در کلاس ریمپ با وینولز

آموزشگاه فنی ثمین خودرو پویا SKP (Samin Khodro Pouya) سال هاست، به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های ریمپ و تیونینگ در تهران فعالیت می کند. از مزایای دوره ریمپ با وینولز آموزشگاه SKP، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش ریمپ و تیونینگ زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • ارایه مدرک معتبر با قابلیت استعلام آنلاین
  • برگزاری کلاس ریمپ با WINOLS به صورت تئوری و عملی در کلاس های مجهز
  • تجدید دوره رایگان ریمپ با وینولز در صورت عدم یادگیری
  • معرفی نزدیکترین خوابگاه نسبت به آموزشگاه SKP
  • تدریس زیرنظر اساتید برتر و برجسته حوزه خودرو
  • ارایه جزوات و نقشه های جداول ریمپ به صورت تمام رنگی

آیا بازار کار ریمپ اشباع شده است؟

خیر! به نسبت بقیه شغل های تعمیر خودرویی، کار ریمپ و تیونینگ جدیدتر و تعداد کسانی که در آن فعالیت می‌کنند به نسبت کمتر است که نکته مثبتی محسوب می‌شود. از طرفی این بازار تقریبا دارای حواشی زیادی است که با حرفه ای بودن می‌توانید از آن به خوبی برای رشد دادن کسب و کارتان استفاده کنید کسانی که به صورت غیر اصولی ریمپ انجام می‌دهند قطعا دوام زیادی در این کار نخواهند داشت.

با گذراندن این دوره آیا می‌توان خودرو های تقویت شده را ریمپ کرد؟

بله، با گذراندن دوره ریمپ انواع خودروها با وینولز برای شما تفاوتی ندارد که ماشین تقویت شده باشد و یا فابریک یا اینکه تا چه حد تقویت و بهینه سازی شده باشد. شما با توجه به مشخصاتی که موتور خودرو دارد و با استفاده از وسیله های کمکی مثل وایدبند هر خودرویی با هر درجه ای از بهینه سازی می‌توانید عملیات ریمپ را انجام دهید.

آیا در کنار تعمیرات ایسیو و یا تنظیم موتور می‌توان ریمپ با وینولز انجام داد؟

اتفاقا برای کسانی که در حوزه تعمیرات ایسیو و یا تنطیم موتور فعالیت دارند شروع کار ریمپ با وینولز بسیار باعث افزایش درآمد شما خواهد شد زیرا که در حین انجام خدمات ریمپ دیگر خدمات خود را چون مربوط به همین کار هست ارائه دهید و درآمد بیشتری کسب کنید.

درآمد میلیونی ریمپ و تیونینگ؟

اگر بخواهیم رقم مشخصی را به عنوان درآمد ماهیانه شغل ریمپ و تیونینگ مشخص کنیم کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. درآمد کار ریمپ ماشین برای هر فردی متفاوت است، زیرا به عوامل زیادی بستگی دارد. اما با توجه به تحقیقات بازاری که صورت گرفته است حداقل می توان متوسط درآمد ماهانه ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان را برای یک تیونر یا ریمپ کار خودرو درنظر گرفت. یکی از مزایای دوره ریمپ با وینولز آموزشگاه SKP پشتیبانی نامحدود آن است که شما از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت.

چگونه وارد بازار کار ریمپ و تیونینگ شویم؟

پس از گذراندن دوره آموزش ریمپ با وینولز و کسب دانش و مهارت های لازم، می توانید یک کارگاه یا مغازه ریمپ و تیونینگ شخصی راه اندازی کنید. همچنین می توانید با ارسال رزومه خود برای شرکت های خودرو سازی مانند سایپا یا ایرانخودرو در آن ها مشغول به کار شوید. همچنین اگر سرمایه کافی برای راه اندازی مغازه ریمپ وتیونینگ را ندارید، می توانید در گاراژها، تعمیرگاه ها و کارگاه های مختلف مشغول به کار شوید.

آیا با گذراندن دوره WINOLS امکان مهاجرت و کار در خارج از کشور وجود دارد؟

بله! آموزشگاه ثمین خودرو زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. شما بعد از گذراندن کلاس ریمپ با وینولز، می توانید آزمون فنی دهید و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید. از آنجایی که بازار کار خوبی برای متخصصین خودرو در خارج از کشور وجود دارد، شما می توانید با مدرک بین المللی ریمپ در کشورهای دیگر مشغول به کار شوید.

سوالات متداول کلاس ریمپ ECU با وینولز

در صورت ورود خودرو و یا ایسیو جدید مطالب به دوره اضافه می‌شود؟ و یا باید دوباره در دوره شرکت کنیم؟

پاسخ: با گذراندن دوره ریمپ با نرم افزار تخصصی وینولز (WINOLS) در صورت ورود خودرو ی جدید و یا ایسیو جدید آپدیت دوره در گروه پشتیبانی قرار داده می‌شود و لازم به هزینه‌ی دوباره عزیزانی که قبلا دوره را تهیه کرده اند نیست.

پیش نیاز های شرکت در دوره ریمپ خودرو با وینولز چه چیزی می‌باشد؟

پاسخ: پیش نیاز های این دوره آشنایی با سیستم سوخت رسانی خودرو و سیکل کاری موتور می‌باشد. که در صورتی که شما این آشنایی را نداشته باشید می‌توانید ابتدا در دوره سوخت رسانی ثمین خودرو شرکت کنید.

با چه دستگاه هایی در این دوره کار می شود؟

پاسخ: دستگاه وایدبند، دستگاه پروگرامر TNM 7000

آیا بعد از گذراندن دوره آموزشی ریمپ ایسیو SKP می توان وارد بازار کار شد؟

پاسخ: یکی از مهمترین اهدافی که دوره ریمپ ECU مجموعه فنی ثمین خودرو پویا دارد، متناسب بودن آموزش ها با شرایط بازار کار می باشد و شما می توانید پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شوید .

مدت زمان آموزش دوره ریمپ با وینولز چقدر می باشد؟

پاسخ: مدت زمان این دوره 4 روز معادل 32 ساعت آموزشی می باشد.

آیا برای کارآموزانی که از شهرستان ها می آیند خوابگاه در نظر گرفته می شود؟

پاسخ: بله، چندین خوابگاه نزدیک آموزشگاه به کارآموزان محترمی که از سایر شهرستان ها می آیند معرفی می شود.

گالری تصاویر دوره آموزش ریمپ با WINOLS

آموزشگاه فنی و حرفه ای SKP

آموزشگاه ثمین خودرو پویا SKP دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

مدرسین این آموزشگاه دارای تاییدیه و مجوز تدریس از سازمان فنی و حرفه ای می باشند و تمام سر فصل ها، دروس و پروتکل های آموزشی تحت نظر سازمان می باشد.

لازم به ذکر است کارآموزان و هنرجویان محترم می توانند پس از گذراندن دوره های آموزشی علاوه بر دریافت مدرک آکادمی SKP با قابلیت استعلام آنلاین، درخواست مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دهند. 

نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتر دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناس ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

نوع دوره

حضوری

سطح دوره

پیشرفته

تعداد جلسات

۴ جلسه

زمان دوره

۳۲ ساعت

گواهی پایان دوره

دارد

پیمایش به بالا