شرکت ثمین خودرو پویا- قطعات یدکی خودرو

021-66844477

لوگو شرکت ثمین خودرو پویا

چگونه بهترین لوازم یدکی را برای خودرو انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین لوازم یدکی را برای خودرو انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

هر خودرویی بعد از چندین سال استفاده و یا طی کردن چندین کیلومتر یا چندین هزار کیلومتر مسافت ممکن است دچار خرابی هایی شود که برای رفع این خرابی ها و قطعات معیوب باید تصمی بگیرید که از کدام لوازم یدکی خرید کند و از چه شرکت یا برندی خرید کند. قطعا هر کسی برای خودرو خود قصد دارد که از لوازم یدکی اصلی خودرو استفاده کند و بهترین لوازم یدکی خودرو را انتخاب کنید تا دیگر بیش از این درگیر خرابی ها و صرف وقت چند باره برای رفع یک ایراد نشود.

از طرفی نیاز به بهترین قطعات یدکی خودرو از دیر باز بوده و با تحریم های سیاسی و اقتصادی که در حال حاضر اقتصاد کشور را محدود کرده بازار به جولانگاه قطعات بی کیفیت تبدیل شده است. ما سعی داریم تا منابع مطمعن که می‌توانید برای خودرو خود انتخاب کنید تا لوازم و بهترین لوازم یدکی خودرو خود را تامین کنید. دو دسته از قطعات هستند که می‌توانید به آنها اعتماد کنید قطعات و لوازم یدکی OE و قطعات و لوازم یدکی OEM.

لوازم و قطعات یدکی OE

لوازم و قطعات یدکی OE چیست؟

کلمه OE مخفف عبارت Original Equipment می‌باشد. در واقع این قطعات قطعاتی هستند به صورت فابریک روی خودرو شما هستند و بهترین لوازم یدکی برای خودرو شما محسوب می شوند. یعنی کارخانه برای تولید خودرو از این قطعات استفاده می‌کند تا خودرو را به دست مشتریان برساند.

این قطعات ممکن است تولیدی همان شرکت خودروساز نباشد و شرکت دیگری این قطعات را برای خودروساز به تولید برساند. گاهی اوقات خودروسازان برای تامین قطعات یدکی که برای گارانتی خودرو ها استفاده می‌کنند همین قطعات یدکی است. لوازم یدکی تولید شرکت دیگری است اما در بسته بندی شرکت خودرو ساز قرار می‌گیرد.

این قطعات تقریبا قابل اعتماد هستند اما جدا از بحث های کیفیتی در بیشتر کشورها این قطعات دارای گارانتی هستند. اما در ایران اینگونه نیست به طور مثال اگر شما به نمایندگی ایرانخودرو و سایپا بروید و قطعات یدکی تهیه کنید بابت آن قطعه هیچگونه ضمانت یا گارانتی به شما ارایه نمی‌دهند! پس بهتر است بدنبال لوازم یدکی با ضمانت تعویض باشید.

بنابر استراتژی های تولید شرکت خودروساز که قیمت خودرو را رقابتی نگه دارد ممکن است دقیقا مانند چیزی که در ایران شاهدش هستیم دایم تولیدکنندگان تغییر پیدا کنند و قطعات با کیفیت های مختلف با بسته بندی شرکت خودروساز عرضه شود.

لوازم و قطعات یدکی OEM چیست؟

کلمه OEM در وقع مخفف Original Equipment Manufacturer می‌باشد. این قطعات یدکی خودرو، تولیدی شرکت هایی هستند که به سفارش کارخانه خودروساز قطعات تولید می‌کند و جزو بهترین لوازم یدکی می باشند. همچنین این قطعات برای خدمات پس از فروش شرکت خودروساز و یا خط تولید استفاده می‌شود.

اما شرکت تولید کننده لوازم یدکی جدا از فروش این قطعات به شرکت خودروساز قسمتی از این تولید قطعات با بسته بندی خود شرکت تولید کننده قطعه به بازار عرضه می‌شود. به عنوان مثال قطعات تولیدی شرکت X هم در بسته بندی شرکت X و هم در بسته بندی خودرو ساز در بازار موجود است.

و چه بسا این قطعات در بسته بندی شرکت تولید کننده قطعه واسطه کمتری را تا مصرف کننده طی میکند در نتیجه قیمت پایین تری از همان قطعه در بسته بندی خودروساز خواهد داشت. و نکته بسیار مهم و دارای اهمیت قطعات لواز یدکی OEM این است که این قطعات معمولا از سوی تولید کننده شامل ضمانت و گارانتی می‌شود. و شما در صورت خرابی یا هر گونه نقصی از قطعه مستقیم با شرکت تولید کننده قطعه طرف حساب هستید.

بهترین لوازم یدکی خودرو استپر موتور SKP- سوزن انژکتور SKP

لوازم یدکی SKP در کدام دسته از قطعات یدکی قرار می‌گیرد؟

شرکت ثمین خودرو پویا SKP قطعاتی را وارد و تامین می‌کند که همگی در دسته قطعات یدکی OEM قرار می‌گیرند. تمامی قطعات یدکی SKP داری ضمانت و گارانتی تعویض بی قید و شرط هستند و این قطعات بر اساس نیاز های تعمیرکاران و مالکین خودرو سفارش گذاری و به تولید رسیده اند تا با بهترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

در این تولیدات تمامی پارامتر های فنی و مهندسی رعایت شده و با بهترین متریال و با دقت مونتاژ شده تا به قطعه ای با دوام و با کیفیت برسیم هر چند که با شرایط سخت تحریم های که ارتباطات بین المللی محدود هستیم، واردات بهترین لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا کاری دشوار است. به همین دلیل معدودی از تولید کنندگان و وارد کنندگان دست در تامین قطعات با کیفیت دارند.

بهترین لوازم یدکی خودرو را از کجا بخریم؟

شما می توانید بهترین لوازم یدکی در تهران و بهترین لوازم یدکی در ایران را با برند SKP از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی تهیه کنید. تهران دارای بازار لوازم یدکی قوی می‌باشد که بخش اعظمی از ایران مبدا قطعات یدکیشان بازار تهران هستند. در بازار لوازم یدکی تهران شرکت ها و تولیدی های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که شرکت SKP از جمله شرکت هایی می‌باشد در تولید قطعات با کیفیت در این بازار هم حضور دارد و شما می توانید بهترین قطعات یدکی خودرو خود را از نمایندگی های فروش SKP در بازار قطعات خودرو تهران و یا استان محل زندگی خود تهیه کنید.

شرکت ثمین خودرو SKP در اکثر استان های کشور دارای نماینده می‌باشد تا قطعات برای مصرف کننده با کمترین زمان ارسال شود و همه بتوانند از قطعات با کیفیت استفاده کنند.

باز خورد مشتریان در نمایشگاه قطعات خودرو تهران ۱۴۰۱، نمایشگاه قطعات خودرو مشهد ۱۴۰۱ و نمایشگاه قطعات خودرو شیراز ۱۴۰۱ که با حضور نماینده شرکت SKP در استان فارس برگذار شد، برای شرکت بسیار مهم و دارای اهمیت است و بازخورد کیفی محصولات خوب بوده و این روند تعامل بین مصرف کننده و تولید کننده را بالا می‌برد و باعث می‌شود روند کیفیت محصولات افت نکند و تعمیرکاران با قطعات تولیدی شرکت بیشتر آشنا شوند تا از کیفیت آن آگاه شوند.

بهترین لوازم یدکی خودرو SKP

چرا باید لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا بخریم؟

استفاده از قطعات یدکی خودرو با کیفیت و خوب می تواند کارکرد و راندمان خودرو شما را افزایش دهد. اما اکثر صاحبان وسایل نقلیه مرتکب اشتباه می شوند که قطعات یدکی با کیفیت پایین را فقط به دلیل ارزان بودن خریداری می کنند. این می تواند منجر به خرابی قطعات یدکی شود که هر زمان ممکن است باعث خرابی خودرو  شما شود.

تعداد زیادی از تصادفات و حوادث ناگوار به این دلیل اتفاق می افتد که یک صاحب وسیله نقلیه خرید قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت را به جای خرید یک قطعه باکیفیت و اصل انتخاب کرده است. از این رو، در صورت نیاز باید فقط روی قطعات یدکی خودرو با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

احتمالا توسط تأمین کنندگان جعلی این محصولات تقلبی که شما را با قیمت های ارزان خود فریب می دهند، فریفته خواهید شد. مراقب چنین تامین کنندگانی باشید و از برندهای معتبر لوازم یدکی خودرو، قطعات مورد نیاز خودرو خود را انتخاب کنید و برای عملکرد بهتر خودرو به سراغ قطعات یدکی خودرو با کیفیت و اصل بروید. هیچ ارزانی بی حکمت نیست!

محصولات با کیفیت پایین سلامت خودرو شما را تضعیف می کند

بازار لوازم یدکی مملو از تامین کنندگان محصولات با کیفیت پایین است که محصولات آنها مطابق با استانداردهای صنعت عمل نمی کند و به طور کلی با قیمت های بسیار پایین در دسترس هستند. هنگامی که از چنین محصولاتی در خودرو خود استفاده می کنید، در واقع با عملکرد اصلی وسیله نقلیه خود بازی می کنید که به دلیل ورودی اشتباه ارائه شده توسط چنین محصولات بی کیفیت، دور ریخته می شود. (بهره وری و راندمان خودرو کاهش پیدا می کند).

این ممکن است عملکرد خودرو شما را بدتر کند و به تدریج بر سلامت وسیله نقلیه شما در دراز مدت تأثیر بگذارد. همچنین ممکن است با تعویض مکرر و هزینه های نگهداری بالا مواجه شوید.

برای خرید بهترین لوازم یدکی با ما تماس بگیرید!

شرکت ثمین خودرو پویا، لوازم یدکی خودرو را با برند SKP در بازار لوازم یدکی و قطعات جانبی خودرو در ایران عرضه می کند. SKP به صورت تخصصی در حوزه قطعات سیستم انژکتور خودرو مانند: سنسورهای خودرو، عملگرهای خودرو، شمع، وایر و غیره فعالیت می کند. شعار اصلی قطعات SKP این است: کیفیت دستور کار ماست.

لوازم یدکی برقی خودرو با ۶ ماه ضمانت تعویض

تمام قطعات خودرو که توسط شرکت ثمین خودرو با برند SKP به بازار قطعات خودرو ارایه می شوند دارای ۶ ماه ضمانت تعویض بی قید شرط می باشند.

شبکه فروش SKP در سراسر کشور

شرکت SKP در اکثر استان های کشور ایران دارای نمایندگی فروش یا عاملیت فروش می باشد و شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز خودروتان را از فروشگاه های لوازم یدکی معتبر تهیه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان SKP تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۸۴۴۴۷۷.

مشاهد تصاویر و ویدیوهای محصولات در صفحه اینستاگرام SKPPART.

اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستان خودتان ارسال کنید.

جدیدترین مقالات آموزشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا